Vælg skole

Hjem Om skolen

Om skolen

Bogø Dagskole er en privat dag- og kostskole, hvor faglighed opnås gennem en tidssvarende undervisning, i en hverdag hvor trivsel og oplevelser vægtes højt.

Dagskolen er et privat grundskoletilbud med årgangene 0.- 9. klasse. Dagskolen rummer kostelever fra 6.-9. klasse.

Dagskolen

Bogø Dagskole er en privatskole med klasser fra børnehaveklasse til og med 9. klasse – i alt omkring 255 dagelever. Dageleverne kommer hovedsagelig fra Bogø, Møn og Sydsjælland.

Vi arbejder ud fra et bredt kulturelt, humanistisk menneskesyn og er uafhængig af ideologiske organisationer samt private økonomiske interesser. Med baggrund i sin status som fri, selvstændig skole formulerer skolen selv sin pædagogiske linje. Skolen forventer, at forældrene respekterer skolens værdigrundlag, som er:

• ORDENTLIGHED
  • NYSGERRIGHED